יום ראשון, 4 בינואר 2015

מפעיל יום הולדת

להטוטני יום הולדת

050-7675152 - גיל

גיל אינלנדר, קרקס בגיל - להטוטן ומנחה טקסי יום הולדת מנוסה וותיק מציג תכנית יום הולדת של הפעלה +מופע +מתנה, הילדים מקבלים את כל מה שהם רוצים בפרק זמן אידיאלי של שעתיים וילד היום הולדת נשאר מאושר!
למה חשוב להשקיע ביום הולדת?
להרבה ילדים יום ההולדת מסמל כניסה לחבורת הילדים, הערך של הילד ביום ההולדת עולה וכולם אוהבים אותו, במיוחד אם יום ההולדת הוא יפה ומושקע ולא עלוב.. בזמן המופע מוזמן ילד היום הולדת לעזור בכמה קטעים ונוצרות סיטואציות מצחיקות, חמודות ויפות וכך הילד מרגיש במרכז העניינים ועולם מסתכלים עליו בקנאה ורוצים שאני אזמין גם אותם.
אז מה בעצם הלוח זמנים של יום הולדת קרקס?

1- נתחיל בסדנת להטוטים וג'אגלינג

 המשלבת משחקים מעולם הקרקס והתנועה, דיאבלו, מקלות, חישוקים, כדורים, קליעה למטרה ושיווי משקל, המשחקים דורשים מיומנות וטכניקה אותם הילדים לומדים מהר תוך כדי התנסות. הסדנה גם גורמת לילדים להוציא את המרץ שלהם לפני המופע שבו הם נדרשים לשבת במשך כמעט שעה ולצפות באופן די פאסיבי.

2- מופע ג'אגלינג מצחיק

המותאם במיוחד לימי הולדת, המופע מתאם השתלשלות אירועים מבדחת בה אני מקבל פתח ממנהל המקום ובו רשום שעלי לנקות את המקום לפני שיגיע לעשות לי מסדר, תוך כדי הניקיונות מתגלים הקסמים והלהטוטים, הבדיחות לא מפסיקות לרגע והילדים לא מפסיקים להינות.

3- טקס יום הולדת

 מתקיים בצמוד למופע, בטקס אני מזמין את הילד לשבת על כיסא יום ההולדת וחבריו מברכים אותו במיקרופון, מרימים אותו על הכיסא ואז מגיע האמא עם העוגה ובזה מסתיים הטקס.

4- סדנה לבחירה או מופע

4א- בלוני צורות - כל ילד בוחר לעצמו בלון לפי הצבע והצורה שהוא מעדיף.
4ב- יצירת כדורי ג'אגלינג - מטכניקה פשוטה של בלונים וחול אנחנו מכינים יחד שני כדורי ג'אגלינג מתנה לכל ילד.
4ג- מופע ג'אגלינג אש - מופע מרהיב באורך של כעשרים דקות המשלב אלמנטים גל ג'אגלינג (לפידים, מקלות, פויזים ומגן דוד) ונותן לילדים חוויה וויזואלית מדהימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה