יום שישי, 20 בפברואר 2015

יום הולדת ג'אגלינג בצפון

ימי הולדת בצפון זה קרקס בגיל

050-7675152 - גיל

מחפשים מפעיל מנוסה ליום הולדת בסגנות ג'אגלינג וקרקס? מעולה, קרקס בגיל, להטוטן מקצועי, בעל ותק של שנים אך עם תשוקה עזה למקצוע, אוהב ילדים ואנשים, שמח לשמח בימי הולדת.
יום הולדת ג'אגלינג בצפון מחולק ליום הולדת 'קלסי' ויום הולדת בוגרים.

יום הולדת קרקס 'קלסי' - מיועד לילדים מגילאי 4-8

1 - סדנת ג'אגלינג, החלק הפעיל של הילדים, בחלק זה הם לומדים ומתנסים במגוון אביזרים מעולם הג'אגלינג בהדרכה של מפעיל יום ההולדת 'קרקס בגיל'. חצי שעה.
2- הפסקת כיבוד ומופע ג'אגלינג ליום הולדת, מופע זה מיוחד ליום הולדת כי הוא מתאים לאירועים אינטימיים בהם הילדים מכירים אחד את השני וניתן לתת לילד אחד להתבלט על פני האחרים (ילד היום הולדת כמובן), המופע כולל מגוון גדול של להטוטים שונים ומשונים וגם הרבה הומור משובח המיועד לילדים בגילאים אלו. אורך המופע הוא 45 דקות ומייד בסופו יש טקס יום הולדת הכולל ברכות במיקרופון, הרמה על הכיסא ועוגה מלווה בשירי יום הולדת שמחים.
3- סדנה או מופע לבחירה. לפנינו 3 אפשרויות לבחירה.
א- יצירת כדורי ג'אגלינג, סדנת יצירה בה הילדים יוצאים מהאירוע עם 2 כדורי ג'אגלינג במתנה, כדורים אלו עשויים מבלונים ושקיות חול.
ב- בלוני צורות במגוון צבעים וצורות, כל ילד מקבל בתורו.
ג- מופע אש, מופע להטוטים באביזרי אש מטורפים, כולל לפידים, פויזים, מגן דוד, דרקון, זיקוקים ובליעת אש. אורך המופע הוא כ-15 דקות.

יום הולדת בוגרים מיועד לגילאי 9-ומעלה.

1- סדנת יצירה לכדורי ג'אגלינג, כפי שפרטתי מקודם בסעיף א. 20 דקות.
2- הסבר על הסדנה (מלווה בהדגמות יפות) ותחילת עבודה בסדנה הכוללת גם הליכה על קביים מקצועיים המיועדים לסדנאות לילדים. משך הפעילות בסדנה הוא כשעה
3- מופע אש (לחילופין, אם אין אפשרות לקיים מופע אש ניתן לקיים מופע ג'אגלינג מקוצר) וטקס יום הולדת.
מופע ג'אגלינג בצפון

הליכה על קביים בסדנת ג'אגלינג לבוגרים

מפעיל יום הולדת בצפון
יצירת כדורים - סרטון
סרטון יום הולדת
מופע אש

תגובה 1: