יום שישי, 27 בינואר 2017

חוגי ספורט פרדס חנה כרכור

חוגי ספורט לילדים בפרדס חנה כרכור

חוג ספורט לילדי הגן מתקיים ברחוב אלומות בכרכור, מרכז החוגים של גיל אינלנדר מתאים בעיקר לילדי הגן ובית הספר הצעירים, חוגי ספורט טיפולי, ספורט אתגרי וספורט קרקסי לילדי בכל הרמות והגילאים.
מה זה ספורט טיפולי?
ספורט טיפולי נועד לתת מענה לילדים עם קשיים רגשיים או מוטוריים או ילדים הסובלים ממחלות מסוימות המקשות עליהם להשתתף בחוג רגיל עם בני גילם, בחוג ספורט טיפולי הגישה היא מאוד מעצימה את הילד, ילדים עם פחדים או ביטחון עצמי נמוך נחשפים בהדרגה למשימות וחווים הצלחות ככה הביטחון העצמי שלהם עולה, החוג מתקיים בקבוצות קטנות של עד ארבעה ילדים וככה ניתן לתת מענה לכל ילד באופן אישי.
ספורט קרקסי הוא חוג המשלב את מיומנויות הג'אגלינג והקרקס בסיסיות עם משחקים ותרגילים מעולם התנועה הכללי, חוג זה נועד לחשוף את הילדים לעולם הג'אגלינג ובו בזמן לתת להם לצבור מיומנויות מוטוריות כמו: זחילה, קפיצות שונות, טיפוס על סולם ועל חבל, נדנודים ומסלולי שיווי משקל וקורדינציה. הילדים מתרגלים הרבה עבודה בזוגות ומשחקים בקבוצות וכך הם משפרים את המיומנויות החברתיות שלהם תוך כדי שיפור מיומנויות ספורטיביות.
 מה זה חוג ספורט אתגרי?
חוג ספורט אתגרי הוא חוג המיועד לגילאים הצעירים (3-7) זה הוא חוג ספורט כללי הפתוח לכל המיומנויות בסיס שהילדים צריכים ללמוד לקראת החיים ולקראת השתתפותם בחוגים מקצועיים בעתיד (לדוגמא, כדורגל, כדורסל, התעמלות וכו')
בחוג ילמדו הילדים קפיצה בחבל, מעברים מורכבים במסלול, זחילות, טיפוס על סולמות וחבלים ועוד תרגילים מהנים לילדים.
עלויות חוגים:
חוג ספורט רגיל עולה 50 שח למפגש חוג ספורט טיפולי עולה 70שח למפגש.
מתחילת השנה (ספטמבר) עד סוף החגים (נובמבר) הילדים בתקופת התנסות ללא התחייבות ולכן גם משלמים בסוף כל חודש לפי מספר המפגשים שהיו נוכחים בהם, מתחילת נובמבר הילדים מתחייבים לחוג וההורים נדרשים לשלם לתקופת שלושה חודשים קדימה (בחישוב מספר המפגשים הצפויים), ילד שיחליט לפרוש יחויבו הוריו עד סוף התקופה, ילד שיאלץ לפרוש מסיבות בריאותיות/משפחתיות או סיבה מצערת אחרת יקבל את הפרש התשלום על המפגשים שלא היה נוכח בהם חזרה.
לימוד הליכה על חבל בחוג ספורט קרקסי


תגובה 1: