יום ראשון, 5 בפברואר 2017

חוג ספורט אתגרי בכרכור

ספורט אתגרי לילדי הגן פרדס חנה כרכור

בחצר החוגים של גיל אינלדנר ברחוב אלומות בכרכור יש חוג אחד, מאוד מיוחד ומאוד חשוב לכל ילד וילדה, חוג ספורט אתגרי, חוג זה מתאים לילדים בהתפתחות תקינה ומהווה חוג תמיכה בהתפתחות הרגשית, ספורטיבית וחברתית שלהם, בחוג ילמדו הילדים מיומנויות חשובות להמשך חייהם, מיומנויות כמו הליכה על מסלולי שיווי משקל (קוקות, נדנדות, חבלים ועוד מעברים מורכבים) קפיצות שונות, קפיצות של חיות, קפיצות מעל מסוכות, קפיצות בסיבובים, קפיצות מגובה, נחיתות שונות לאחר קפיצה, משחקי חברה כמו תופסות, תחרויות מהנות ועוד משחקים של פעם, בחוג נעבוד הרבה על חבל, קפיצה בחבל, מעבר נחש מסתובב, נחש בא, קפיצה בחבל ארוך או אישי, כניסה ויציאה מחבל ועוד מלא המצאות לפי רמת ההתקדמות של כל ילד.
בחוג יכולים להירשם ילדים ברמות התפתחות ורמות ספורטיביות שונות, לכל ילד יש התאמה בתרגילים וכל ילד יהיה מאותגר ברמה שלו, החוג מתנהל בצורה מאוד חינוכית-טיפולית ובגישה של העצמה, המון חיזוקים, חוויות הצלחה, חיזוק הביטחון האישי של כל ילד כערך עליון, הצלחה כערך שני, קודם כל ניסיון, התנסות והתמדה, אחר כך הצלחה.
מדריך חוג ספורט אתגרי בוגר לימודי תואר ראשון בחינוך גופני באוהלו, בוגר לימודי יוגה ופילטיס, מורה לקרקס ומוסמך לימוד ספורט טיפולי לילדים בוינגייט.
התנהלות ותשלומים:
החוג מתקיים מתחילת ספטמבר ועד סוף יוני, בתיחלת השנה יש תקופת התנסות ללא התחייבות, ילד ילד מחויב בסוף כל חודש לפי כמות המפגשים שאליהם הגיע מאחרי חג סוכות הנרשמים מתחייבים לכל השנה ומשלמים על שלושה חודשים מראש (אפשר כמובן לשלם בצ'קים דחויים) ילד שיפרוש ללא סיבה בריאותית או משפחתית יחוייב את מלא שלושת החודשים. עלות מפגש היא 50 שח והחישוב הוא 50שח כפול מספר השבועות שיהיו בשלושה חודשים הקרובים.
גילאים:
יש קבוצת ילדים צעירים - 4-5 וילדים בוגרים 6-7, יש גם חריגים ילדים שמבחינה התפתחותית יותר טוב שיהיו בקבוצה הצעירה יותר מגילם או להפך וזה אפשרי, הכוונה היא שכל ילד ימצא את רמת הקושי המתאימה לו.
להלן כמה תמונות של חוג ספורט לילדים בפרדס חנה כרכור, חוגי אחר הצהריים בכרכור זה גיל אינלנדר!
חוג ספורט אתגרי

חוג ספורט בכרכור

חוגי ספורט פרדס חנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה